Lessen

Zumba

Its fun, its fitness, its zumba. Goede intensieve dans les op lekkere ritmische muziek. U kunt wel 1000 calorieen per les verbranden en dus een super effectieve maar vooral leuke les

Manuels work-out

Is een combinatie tussen Jazz dance, Yoga, Aerobics en dus een totale body and mind work-out. De techniek is gebaseerd op al deze drie. Dicipline voor lichaam en geest, souplesse, dance, kracht en balans. De oefening zijn geconcentreerd op het ‘centrum van het lichaam’, in het gebied van buik, heupen, lage rug en billen. De docent biedt de mogelijkheden voor een gerichte opbouw en kundige begeleiding met de uitvoerring van de oefeningen, ook bij kwetsuren.

Body Shape

Body Shape is een effectief oefenprogramma voor het verbeteren van de body contour. Hierbij worden vooral voor oefeningen gegeven die de spierkracht en de conditie verbeteren.

Boxing

Wie kent de bokssport niet. Waar het vooral om gaat is de super goede bokstraining waarin je de technieken leert, conditie verbeterd en lekker de overtollige kilo`s er af zweet. Snelheid e lenigheid komen ook zeker aan bod. De boksles gaat als volgt: We beginnen met een opwarming met een opwarmende om blessures te voorkomen, gevolgd door een ronde met de techniek van het boksen. Hierna een rond circuittraining met diverse onderdelen, waaronder: zak training. speedbal, patches 1 op 1. En dan als laatste finale ronde sluiten we af met een rondje sparren. Bokstraining bij Active… actief in een relaxte en vooral ook leuke sfeer! Want we blijven fitnessers! Checl het rooster voor lestijden

Billen, Benen & Buik

Billen- benen- & buik. Dit is een les waarin je deze drie spiergroepen goed aanpakt in de vorm van een aerobic les op muziek. Lekker intensief bewegen en oefeningen doen daar draait deze les om.

Pilates

Billen- benen- & buik. Dit is een les waarin je deze drie spiergroepen goed aanpakt in de vorm van een aerobic les op muziek. Lekker intensief bewegen en oefeningen doen daar draait deze les om.

Tjinsanity

Tjinsanity is een workout programma dat bestaat uit 10 verschillende workouts van 45 minuten. De workouts bestaan uit interval, cardio, pure cardio, cardio recovery. Het gaat om de juiste houding en je hartslag omhoog brengen.

Total Workout

Circuit training voor het hele lichaam met vooral veel nadruk op buikspieren.

Yin Yoga

De houdingen die je bij deze vorm van yoga aanneemt zijn vooral gericht op het versterken en het versoepelen van bindweefsel en gewrichten; ze rekken dieperliggende spieren en maken het bekkengebied los. In eerste instantie zijn de houden bedoeld om langer in de lotushouding te kunnen blijven mediteren, maar het is vooral fijne lichaamsbeweging voor wie een zittend beroep heeft.